Avant Art Festival 2021 Wroclaw // Prison Religion (US) / T’ien Lai / Bartuś 419 / Ambro Fiszoski

Grafika reklamowa wydarzenia. Logo Avant Art. Zdjęcia występujących zespołów. Napisy: 24.09. Czasoprzestrzeń. Prison Religion [US], T'ien Lai [PL], Bartuś 419 [PL], Ambro Fiszoski [PL]. Bilety: 30/37 PLN.

Zapraszamy na wydarzenia piątego dnia Avant Art Festival 2021 Wrocław do Klubu Łącznik w Czasoprzestrzeni.
TIMETABLE:
20.30 >>>>> Ambro Fiszoski (PL)
21.15 >>>>> Bartuś 419 (PL)
22.20 >>>>> T’ien Lai (PL)
23.20 >>>>> Prison Religion (US)

///////// Ambro Fiszoski (PL)
Wokalista i producent, właściciel Uroczyska, zawodnik KOROZJI, filar katowickiego Bektu i członek wrocławskiego Palewave. W repertuarze od G-Funku, przez Techno, do Trap Metalu. Nie wiadomo czego się spodziewać, poza tym, że na pewno w dobrej jakości.
Na koncie ma współpracę m.in. z Baronem, Da Vosk Doctorem, KĀVE, Dżejpą i Suwalem (Flirtini).

///////// Bartuś 419 (PL)
Raper i performer, który łączy sceniczne improwizacje z abstrakcyjnym humorem, niemal teatralnym charakterem występów, wpływami muzyki industrialnej i noise. To emanacja eksperymentalnej odsłony hip-hopu, która rozpycha łokciami nie tylko to, czym jest ten gatunek, ale także pogrywa z figurą rapera. To artysta, który brzydzi się estradową triumfalnością. Jego sceniczny spektakl to tak naprawdę dopełnienie muzyki, akcentujące odpychającą niedoskonałość każdego dźwięku oraz wersu. Miłośnik zwierząt.

///////// T’ien Lai (PL)
T’ien Lai to marka papierosów palonych przez głównego bohatera powieści „Człowiek z Wysokiego Zamku” Philipa K. Dicka – w wolnym tłumaczeniu z języka japońskiego znaczy „niebiańska muzyka”. Grupa powstała jako duet Łukasza Jędrzejczaka i Jakuba Ziołka, wykonujący dronowe i noise’owe muzyczne kolaże z wykorzystaniem starych polskich radioodbiorników Śnieżka. Ta faza rozwoju zespołu została uchwycona na albumie „Da’at” (Monotype, 2013).
Następnie duet zaczął wplatać afrykańskie i południowoamerykańskie rytmy do swojej muzyki, która stała się bardziej rytmiczna i w znacznej mierze oparta na samplach. Ten okres został podsumowany albumem „RHTHM” (Monotype, 2015).
Od tego czasu zespół rozrósł się do kwartetu, a skład uzupełnili Mikołaj Zieliński (Javva, Alameda) i Rafał Kołacki (Hati, Innercity Ensemble, Kust) grający na akustycznych instrumentach perkusyjnych. Muzyka T’ien Lai zbliżyła się do plemiennego, industrialnego techno. łączącego agresywną elektronikę z żywym graniem na bębnach.
Zespół skupił się na występach na żywo, w 2016 roku został częścią platformy Shape oraz zagrał na festiwalach CTM (Berlin), Unsound (Kraków), Luminato (Toronto), Rocolectiv (Bukareszt), Open’er (Gdynia), Phono (Odense) i innych.
Obecnie T’ien Lai tworzy trzech muzyków: Łukasz Jędrzejczak, Mikołaj Zieliński i Jakub Ziołek, zaś muzycznym punktem odniesienia stały się sceny klubowe Luandy, Lizbony, Durbanu, Kampali, Rio de Janeiro i eksperymenty z takimi gatunkami jak kuduro, gqom i baile funk.

///////// Prison Religion (US)
Kolaboracyjny projekt mieszkających w Richmond artystów audio-wizualnych Poozy’ego i False Prphta.
Pracując razem od 2016 roku, duet zanurkował głęboko w przestrzeń pomiędzy rozdmuchanym trapem (2016’s Cage With Mirrored Bars) a współczesną destrukcyjną muzyką klubową (2018’s O Fucc Im On The Wrong Planet).
Od czasu połączenia z eksperymentalną wytwórnią Halcyon Veil z siedzibą w Teksasie, połączyli globalną ekipę podobnie myślących współpracowników na album z remiksami, w tym Rabit, Endgame, Swan Meat, Lee Gamble i Bonaventure. Dzięki bliskim związkom z NON Worldwide z Richmond, P_R wprowadzają nową falę klubowych występów opartych na wokalu.

TICKETS ////////// 30 PLN [pre-sale] ///////// 37 PLN [w dniu wydarzenia]